Servis
Servis pobočka Darwinova
Opravujeme uvedené přístroje a značky
provádíme záruční i pozáruční opravy
Potřebné doklady pro příjem záruční opravy: nákupní doklad ( faktura/účtenka )
Výrobek musí být do servisu dodán vždy kompletní a čistý!
Po dobu opravy účtenka zůstává v servisu(možná i kopie).
Kávovary se odevzdávají do servisu bez vodních filtrů, jinak bez náhrady dojde k ekologické likvidaci filtru !!
Spotřební elektroniku PHILIPS
- LCD televize
Drobné domácí spotřebiče PHILIPS, SAECO, BRAUN, ROWENTA, TEFAL, KRUPS, MOULINEX, WMF
kuchyňské roboty, mixery, šlehače, krouhače, odšťavovače a kráječe
- žehličky, varné konvice, fritovací hrnce, toustery
- kávovary a tlakové kávovary
- vysavače, fény
- holící strojky, dámské holící strojky a epilátory, zastřihovače vlasů
- čističky a zvlhčovače vzduchu, ventilátory, klimatizace
- olejové radiátory, teplovzdušné ventilátory
- UV a infra zářiče
- DeLonghi, Kenwood a Ariete - Kávovary, parní čističe a malá kuchyňka - placené opravy
Neopravujeme
- GSM - Mobilní telefony
- faxy, kopírky, tiskárny
- Počítače, monitory
- Philips profesionální zařízeni
- Philips audio
DVDR přístroje
Diktafony
Mikrovlné trouby Moulinex
Nespresso Krups
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
SERVISNÍ PODMÍNKY
1. Tyto servisní podmínky společnosti PH SERVIS s.r.o., se sídlem Darwinova 5/1808, PSČ 14300, IČO: 65410491, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským obchodním soudem soudem v Praze , oddíl C, vložka 44416 („Servis“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s objednávku provedení záruční nebo pozáruční opravy zboží („Objednávka“) mezi Servisem a objednávající fyzickou osobou („Zákazník“).
2. Servis vystaví po přijetí Objednávky Zákazníkovi písemný doklad. Uvedené datum vyřízení je pouze indikativní a nezakládá povinnost Servisu Zákazníka informovat o delším trvání. Zákazník je povinen doklad neprodleně předložit pro účely reklamačního řízení přímo prodejci, u kterého zboží zakoupil („Prodejce“).
3. Servis odpovídá výlučně za odborné posouzení technického stavu zboží. Zákazník bere na vědomí, že je povinen se v případě uplatnění práv z vadného plnění a záruky za jakost řídit uzavřenou kupní smlouvou a reklamačním řádem Prodejce.
4. Po posouzení zboží a jeho případné opravě Servis vystaví potvrzení. Vystaví-li Servis potvrzení o neopravitelnosti zboží, zboží si ponechá a vydá Prodejci pokyn k učinění dobropisu daňového dokladu za zboží.
5. Zákazník je povinen průběžně zjišťovat stav posouzení zboží a o existenci potvrzení neprodleně informovat Prodejce. Zákazník je povinen vystavené potvrzení či pokyny předložit v rámci reklamačního řízení Prodejci a vůči Servisu nevznášet jakékoli nároky související se zbožím.
6. Zákazník je povinen si převzít opravené zboží zpět nejpozději do 30 dnů po vystavení potvrzení o opravě. Po uplynutí této lhůty nebo kdykoli po zjištění neopravitelnosti zboží je Servis oprávněn dané zboží ekologicky zlikvidovat, o čemž není povinen Zákazníka informovat.
7. Po marném uplynutí lhůty k převzetí zboží nemá Zákazník ani jakákoli třetí osoba nárok na náhradu jakékoli újmy ze strany Servisu.
8. Tyto servisní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2021.